Wednesday 20 October 2010

miks mitte

Ma siis ütlen ka midagi, et oleks öeldud. Lähme tõesti Austraaliasse jah. Mitte et see tunduks hetkel maailma põnevaim ja originaalseim koht, kuhu reisida, aga kunagi ammu, ausõna, tundus küll. See oli siis, kui ma olin väike ja telekast koaalasid ja kängurusid vaatasin (või siis Töpsu väitel "Meie salajast elu"). Nüüd tundub, et miks ometi ei peaks ära käima, kui on võimalik. Lisaks loodan tagasi tulles olla vähemalt natukenegi rahulikum mõne koha pealt. Tsipa jälle püsida. Sellepärast tegelikult tulebki minna (vähemalt mul, aga eks ma üritan aru saama hakata, mis värk üldse selle Austraaliaga on kõigil).
Aga närv on juba pikemat aega erinevatel põhjustel püsti. Samas on hirmus põnev ja tegelikult tahaks juba seal kohal olla. Hetkel aeg venib nagu ee... liim?

Ettevalmistused sujuvad: täna õmblesin kotile külge 36 nööpi, kõik erinevat värvi.

1 comment:

  1. Suurepärane sissejuhatus mu esietnoloog :)
    Justament, kae perrä et mis värk kõigil sellega on!!!

    Ja ma ka niiiiiiiiiii armastan "Meie salajast elu" :)
    Ja ärgem unustagem - McLeodi tütred, Home and Awayd , Austraalia next superblaablaa, Tõelised kuriteod, Bordell 232 hmm..... oh neid on veel nii palju :)
    (Issand, ma olen halva teleka sõltlane :( Vähemalt kapis väljas )

    ReplyDelete